EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:.

- Jual / Baikpulih & Naik Taraf PC dan Laptop - Perkhidmatan Internet - Printing - Networking... Hubungi Kami @ 0127584656 - Sekitar Kota Tinggi

 
About Me

Name: adee @ SiR QiErA @ qiera
Home: Kota Tinggi / Batu Pahat, Johor, Malaysia
About Me: simple guy with a happy family... www.myteam.freeforums.org
See my complete profile
My Facebook



Me Myself
Image Hosted by PixsUP.com
EVONET SERVICES

Image Hosted by PixsUP.com

Masa Mencemburui Kita

Menghitung Hari
Sumber Inspirasiku

PERMATA HATIKU

MySpy DVDRIP
Thursday, April 1, 2010




My Spy / SDTVRip / AVI / 700MB / 200MB Parts

Language : Malay
Subtitle : English

Synopsis
AJ is a colour-blind loose cannon. Salleh is an old washed-up retired police officer who wants to revolutionise Malaysian law enforcement with his wacky gadgets. And the two hate each other’s guts. However, they must band together to solve their biggest case yet. Join the two private investigators as they face a rich Datuk, twin assassin-thieves, a hot secretary and a ring of international art thieves.


Rapidshare

http://rapidshare.com/files/370659634/My.Spy.2009.SDTVRip.XviD-TeaMarYzs.part1.rar

http://rapidshare.com/files/370659630/My.Spy.2009.SDTVRip.XviD-TeaMarYzs.part2.rar

http://rapidshare.com/files/370700815/My.Spy.2009.SDTVRip.XviD-TeaMarYzs.part3.rar

http://rapidshare.com/files/370705526/My.Spy.2009.SDTVRip.XviD-TeaMarYzs.part4.rar

Megaupload
Part 1 – http://www.megaupload.com/?d=LFKYJUAK
Part 2 – http://www.megaupload.com/?d=IGT6J1KD
Part 3 – http://www.megaupload.com/?d=YDVF0939
Part 4 – http://www.megaupload.com/?d=TOYY40ZT

Mediafire
Part 1 – http://www.mediafire.com/?dimzwnelqm5
Part 2 – http://www.mediafire.com/?mdlbmxtt3ym
Part 3 – http://www.mediafire.com/?mazyayjymyj
Part 4 – http://www.mediafire.com/?ttghdddommm

Mediafire Password : www.teamaryzs.com

CREDIT GOES TO : www.teamaryzs.com

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 11:10 PM   0 comments
HaRi InI...
Sunday, February 21, 2010
Hari ini sebelum kita mengatakan kata-kata yang tidak baik,
Fikirkan tentang seseorang yang tidak dapat berkata-kata sama sekali.
Sebelum kita mengeluh tentang rasa dari makanan,
Fikirkan tentang seseorang yang tidak punya apapun untuk dimakan.
Sebelum anda mengeluh tidak punya apa-apa,
Fikirkan tentang seseorang yang meminta-minta dijalanan.
Sebelum kita mengeluh bahawa kita buruk,
Fikirkan tentang seseorang yang berada pada keadaan yang terburuk di dalam hidupnya.
Sebelum mengeluh tentang suami atau isteri anda,
Fikirkan tentang seseorang yang memohon kepada Tuhan untuk diberikan teman hidup.
Hari ini sebelum kita mengeluh tentang hidup,
Fikirkan tentang seseorang yang meninggal terlalu cepat.
Sebelum kita mengeluh tentang anak-anak kita,
Fikirkan tentang seseorang yang sangat ingin mempunyai anak tetapi dirinya mandul.
Sebelum kita mengeluh tentang rumah yang kotor kerana pembantu tidak mengerjakan tugasnya,
Fikirkan tentang orang-orang yang tinggal dijalanan.
Dan di saat kita letih dan mengeluh tentang pekerjaan,
Fikirkan tentang pengangguran, orang-orang cacat yang berharap mereka mempunyai pekerjaan seperti kita.
Sebelum kita menunjukkan jari dan menyalahkan orang lain,
Ingatlah bahawa tidak ada seorangpun yang tidak berdosa.
Dan ketika kita sedang bersedih dan hidup dalam kesusahan,
Tersenyum dan berterima kasihlah kepada Tuhan bahawa kita masih hidup !

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 7:11 PM   0 comments
Si Kurang Ajar ADUKATARUNA
Friday, January 29, 2010

Pereka grafik mengaku tidak bersalah komen dalam blog Adukataruna

SEREMBAN: Pereka grafik, Khairul Nizam Abd Ghani mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen Seremban terhadap tuduhan menghina dengan niat untuk menyakiti institusi kesultanan Johor dalam blog Adukataruna pada 22 Januari lalu. - Bernama

*Ni lah muka mamat kurang ajar yg cari publisiti murahan dgn menghina Almarhum Sultan Johor...pastu mengaku tak bersalah plak tu....mmg sial ini org...kalau aku ada kuasa doreamon, dah lama aku campak kat gaung mamat ni...wahai rakyat Johor sekelian...meh lah kita sama2 berdoa agar mamat ni mendapat hukuman yg setimpal dgn tindakan bodoh dia ni...askar2 Timbalan Setia...apa tunggu lagi????

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 6:34 PM   0 comments
BACK TO SCHOOL
Saturday, January 2, 2010

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH KEPADA SEMUA WARGA PENDIDIK DAN PARA PELAJAR...BELAJAR RAJIN2 TAU...JGN LAWAN CAKAP CIKGU...

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 3:28 PM   0 comments
The Real Video Of KB Mall's Incident
Monday, December 7, 2009
The Real Video Of KB Mall's Incident

video

More video and pictures at :

http://nixkgeekier.net/

http://www.mahalo.com/kb-mall-runtuh

http://drk69.multiply.com/

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 2:45 PM   2 comments
Jadual Pembayaran Gaji Bagi Tahun 2010
Thursday, December 3, 2009
Untuk kakitangan dan pejawat awam; matilaaa lum apa-apa dah pamer Jadual Pembayaran Gaji Tahun 2010. Tak pe lah kan boleh jugak digunapakai untuk berbelanja lebih berhemah. Betul ke leh berbelanja berhemah ni?

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 7:02 PM   0 comments
Warhkah Buat IBU...

Orang kata aku lahir dari perut Ibu...
Bila dahaga, yang susukan aku.. Ibu
Bila lapar, yang suapkan aku, Ibu
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. Ibu
Bila bangun tidur, aku cari.. Ibu
Bila nangis, orang pertama yang datang.. Ibu
Bila nak bermanja, aku dekati.. Ibu
Bila nak bergesel, aku duduk sebelah.. Ibu
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya.. Ibu
Bila takut, yang tenangkan aku.. Ibu
Bila nak peluk, orang yang aku suka peluk.. Ibu

Aku selalu teringatkan.. Ibu
Bila sedih, aku mesti telefon.. Ibu
Bila seronok, orang pertama yang aku nak beritahu.. Ibu
Bila bengang, aku suka luahkan pada.. Ibu
Bila takut, aku selalu panggil.. "Ibuuuuu..."
Bila sakit, orang yang paling risau adalah.. Ibu
Bila exam, orang yang paling sibuk juga.. Ibu
Bila buat hal, orang yang marah aku dulu.. Ibu
Yang masih peluk cium aku sampai hari ini.. Ibu
Yang selalu masak makanan kegemaranku.. Ibu
Yang selal berleter kat aku.. Ibu
Yang selalu puji aku.. Ibu
Yang selalu nasihat aku.. Ibu
Bila nak kahwin, orang pertama yang aku tunjuk dan rujuk adalah.. Ibu

Sekarang aku dah punya pasangan hidup sendiri..
Bila seronok, aku cari.. Pasanganku
Bila sedih, aku cari.. Ibu
Bila berjaya, aku ceritakan pada.. Pasanganku
Bila gagal, aku ceritakan pada.. Ibu
Bila bahagia, aku peluk erat.. Pasanganku
Bila berduka, aku peluk erat.. Ibu
Bila nak bercuti, aku bawa.. Pasanganku
Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah.. Ibu
Bila sambut Velentine, aku hadiahi bunga pada.. Pasanganku
Bila sambut Hari Ibu, aku cuma dapat ucapkan Selamat Hari Ibu
Selalu aku ingat.. Pasanganku
Selalu Ibu ingat kat aku
Bila-bila aku akan telefon.. Pasanganku
Entah bila, aku nak telefon.. Ibu
Selalu aku belikan hadiah untuk.. Pasanganku
Entah bila, aku nak belikan hadiah untuk.. Ibu

Renungkan:
"Kalau kamu sudah habis belajar dan bekerja, bolehkah kamu kirimkan wang untuk Ibu? Ibu bukan nak banyak, lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah..". Berderai air mata aku. Hari ini kalau Ibu mahu lima ratus sebulan pun aku mampu. Aku boleh kirimkan. Tapi Ibu sudah tiada. Aku tidak berkesempatan lagi, bukan lima puluh ringgit, lima puluh sen pun tidak sempat aku kirimkan! Hanya yang termampu Al-Fatihah, Al-Fatihah, Al-Fatihah...(sekadar renungan)

Ingatlah bahawa Syurga kita di bawah telapak kaki Ibu.. Pengorbanan Seorang Insan Bergelar Ibu terlalu besar dan tidak mungkin terbalas seperti mana yang telah mereka curahkan pada kita sejak kita kecil sehingga ke hari ini. Kasihnya Ibu hingga ke Syurga. Tiada apapun yang dapat menggantikannya.

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 1:22 PM   0 comments
Kami Blogger [ 758 ]
Jom Borak!!
Previous Post
Archives
Links Terhebat
© 2009 EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:. Adee with love adLeeN Amjad