EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:.

- Jual / Baikpulih & Naik Taraf PC dan Laptop - Perkhidmatan Internet - Printing - Networking... Hubungi Kami @ 0127584656 - Sekitar Kota Tinggi

 
About Me

Name: adee @ SiR QiErA @ qiera
Home: Kota Tinggi / Batu Pahat, Johor, Malaysia
About Me: simple guy with a happy family... www.myteam.freeforums.org
See my complete profile
My Facebook



Me Myself
Image Hosted by PixsUP.com
EVONET SERVICES

Image Hosted by PixsUP.com

Masa Mencemburui Kita

Menghitung Hari
Sumber Inspirasiku

PERMATA HATIKU

Yasmin Ahmad Sebenarnya Lelaki?
Monday, July 27, 2009



Terkejut gak bila baca kosmo arini..tajuk ni kat muka depan sekali..masa dengar kat Berita TV3 pun diorang sebut 'allahyarham'...napa x sebut 'allahyarhamah'???

Sebenarnya dah lama aku dengar desas-desus yang menyatakan pengarah filem Talentime, Yasmin Ahmad ini merupakan seorang lelaki sebelum ini. Khabarnya Yasmin Ahmad dilahirkan sebagai seorang khunsa (mempunyai kedua-dua jenis kemaluan).

Namun kerana nalurinya lebih kepada seorang perempuan, akhirnya Yasmin Ahmad telah memilih untuk menjadi seorang wanita. Mungkin benar atau mungkin gosip ini hanyalah rekaan mereka-mereka yang ingin menjatuhkan pengarah berbakat besar ini.

Namun jika anda berminat untuk melihat gambar dan cerita lanjut Yasmin Ahmad sebelum memilih untuk menjadi seorang wanita (khabarnya namanya ketika itu ialah Zulkifli Ahmad) cari paper KOSMO harini,muka depan lagi.Kalau bohong takkan KOSMO berani keluarkan citer ni..mau kena saman 50 juta nanti...Apapun ni semua takdir Allah.Kalau benar arwah ni khunsa, tu takdir dia..mehla kita sedekahkan Alfatihah utk arwah..huhu..tahun ni xdelah iklan petronas yang sedih2 yer...kalau nak tgk gambar sekitar pengebumian arwah, KLIK SINI.

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 9:47 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Kami Blogger [ 758 ]
Jom Borak!!
Previous Post
Archives
Links Terhebat
© 2009 EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:. Adee with love adLeeN Amjad