EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:.

- Jual / Baikpulih & Naik Taraf PC dan Laptop - Perkhidmatan Internet - Printing - Networking... Hubungi Kami @ 0127584656 - Sekitar Kota Tinggi

 
About Me

Name: adee @ SiR QiErA @ qiera
Home: Kota Tinggi / Batu Pahat, Johor, Malaysia
About Me: simple guy with a happy family... www.myteam.freeforums.org
See my complete profile
My Facebook



Me Myself
Image Hosted by PixsUP.com
EVONET SERVICES

Image Hosted by PixsUP.com

Masa Mencemburui Kita

Menghitung Hari
Sumber Inspirasiku

PERMATA HATIKU

Kalimah Syahadah (2009) Astro rmvb (MediaFire)
Thursday, July 23, 2009

Jom kita layan drama plak...cambest ah plak aku tgk kat astro..korg download and layan ah sendiri...semestinya kata mana??? pandai....Evonet ah...

Synopsis:

Mengisahkan Pak Abu seorang yang alim jugak la, tapi jenis alim yang suka buat dosa. Ha? camna tu. Pak Abu ni ada kedai runcit. Jadi sesiapa yang berhutang dengan dia, lambat bayar satu bulan ja, terus kena bunga sekali ganda jumlah yang dipinjam. Dia jugak jenis yang suka riak bila menderma. "Aku derma untuk 'moreh' sebab nak nama aku disebut tiap tiap malam. kalau hari raya nak buat apa..skali saja". Camtu la kata Pak Abu lakonan mantap Nasir Bilal Khan. Pak Abu ni dia macam berkenan kat Elly Mazlein yang melakonkan watak perempuan baik a.k.a suci isteri kepada seorang mubaligh. Suami dia kuat beragama dan mereka tak kisah hidup susah. Satu hari, Pak Abu telah menodai kesucian Elly Mazlein ni. Pastu si suami tadi pegi berjumpa Pak Abu soh dia mengaku.

Last skali, si Suami mati dengan keadaan yang baik. tapi time orang ramai sedang baca yasin kat dia, dengan tetiba ada cahaya putih menyeliputi badan si suami dan terus saja mayat si suami tadi tu hilang. Pastu Pak Abu pon dengan bongkaknya selepas kejadian itu bercerita kepada kawan kawan dia, "Orang jahat, memang la mati macam tu.." "Engko orang tgklah mayat aku nanti macam mana..", lebih kurang macam tu la dialog dia. So seperti diduga Pak Abu mati dalam keadaan mengaibkan..jadi selamat mendownload!

Genre: Agama | Drama

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 1:01 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Kami Blogger [ 758 ]
Jom Borak!!
Previous Post
Archives
Links Terhebat
© 2009 EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:. Adee with love adLeeN Amjad