EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:.

- Jual / Baikpulih & Naik Taraf PC dan Laptop - Perkhidmatan Internet - Printing - Networking... Hubungi Kami @ 0127584656 - Sekitar Kota Tinggi

 
About Me

Name: adee @ SiR QiErA @ qiera
Home: Kota Tinggi / Batu Pahat, Johor, Malaysia
About Me: simple guy with a happy family... www.myteam.freeforums.org
See my complete profile
My Facebook



Me Myself
Image Hosted by PixsUP.com
EVONET SERVICES

Image Hosted by PixsUP.com

Masa Mencemburui Kita

Menghitung Hari
Sumber Inspirasiku

PERMATA HATIKU

Documents prooving that Anwar is innocence unveiled !!!
Saturday, August 9, 2008
Raja Petra mendedahkan satu lagi surat akuan bersumpah dari Dr Osman Hospital Pusrawi. Dalam akuan sumpahnya, Dr Osman menceritakan secara terperinci apa sebenarnya berlaku pada hari tersebut.

Beliau juga mengulas sedikit tentang kelayakan beliau sebagai seorang doktor yang bertauliah yang telah lama berkhidmat dengan telus.

Beliau memberitahu yang Saiful datang bertemunya dengan alasan sakit dibahagian anus yang bila ditanya Saiful memberitahu dia telah diliwat oleh seorang VIP. Tetapi apa yang mengejutkan Dr Osman setelah selesai pemeriksaan, beliau mendapati bahagian anus Saiful adalah normal. Justeru itu beliau menyarankan agar Saiful ke hospital kerajaan untuk pengesahan kerana bagi Osman hasil pemeriksaan beliau Saiful tidak terlibat dengan aktiviti sodomi. Oleh yang demikian adalah menjadi suatu kesalahan jika beliau mengubah laporan sekadar memenuhi permintaan Saiful.

Untuk melihat surat akuan sumpah itu, sila klik SINI...

Labels:

posted by adee @ SiR QiErA @ qiera @ 9:03 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Kami Blogger [ 758 ]
Jom Borak!!
Previous Post
Archives
Links Terhebat
© 2009 EvoNet, .:Menjual / Membaikpulih / Upgrade Komputer Baru &Terpakai Sekitar Kota Tinggi:. Adee with love adLeeN Amjad